HTML

ActivLab

Ismert és kevésbé ismert sportolók, versenyzők beszámolói, vélemények a termékekről. Ajánlók amatőröknek és profiknak - profiktól.

Friss topikok

Versenyzői vélemény: NO Muscle Pump

2010.08.29. 13:21 | CT2010 | Szólj hozzá!

Címkék: no muscle pump

NO Muscle Pump: mivel épp pihenőidőmet töltöm és csak az őszi szezonban indulok újra versenyeken, ezért egy kicsit a lelkesedésem és a motivációm is alábbhagy kissé ebben a pár hónapban, mivel közvetlen cél nem lebeg előttem.:) Valamivel fel akartam pörgetni az edzéseimet és ezt mindenképp egy új nagyon ütős termékkel terveztem. Ekkor ajánlották nekem az ActivLab NO Muscle Pumpot. Az edzéseim kissé kedvetlenül végeztem az utóbbi időben, de ez ezzel a termékkel teljesen megváltozott.

Én leginkább fél-egy órával edzés előtt tolok be egy adagot, aminek már az íze is nagyon szimpatikus leginkább finom üdítőhöz tudnám hasonlítani. Miután elkortyolgattam, neki kezdtem az edzésnek és ami egyből szembetűnt minden más termékkel szemben, az a vérbőség amit az izmokban okoz. Már egy két széria után is nagyon bedurrannak az izmok és ami a legfontosabb, hogy végig intenzív és pörgős lesz az edzés. A fáradtságküszöböt is jelentősen kitolja, ami nem elhanyagolható például egy kőkemény lábedzésnél. Ez a kellemes izomfeszülés még jóval az edzés után is megmarad.

Nagyon értékes és hasznos termék, e nélkül már nem szívesen edzenék.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://activlab.blog.hu/api/trackback/id/tr532256274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása