HTML

ActivLab

Ismert és kevésbé ismert sportolók, versenyzők beszámolói, vélemények a termékekről. Ajánlók amatőröknek és profiknak - profiktól.

Friss topikok

Carbomax Energy Power és Isoactive

2010.09.24. 16:04 | CT2010 | Szólj hozzá!

Címkék: ádám gulyás carbomax isoactive

Carbomax Energy Power és Isoactive Gulyás Ádám MTB versenyző szerint...

Kétségtelenül a legfontosabb minden állóképességi sportban a megfelelő mennyiségű és minőségű ital bevitele a szervezetbe.  Ilyenkor leginkább az izotóniás ital -az izotóniás ital nevét onnan kapta, hogy az emberi sejtekben és vérben lévő sótartalommal megegyező mennyiséggel rendelkezik-, elégíti ki a szervezet szükségletét. Az ActivLab-nek is van ilyen terméke, több féle is. Én Carbomax EP-t ami a nevéből eredendően elég sok szénhidrátot tartalmaz, emelet tele van vitaminnal és ásványi anyagokkal. Ezt általában edzésekhez használtam, a szokásos 15-20 percenkénti 1-1,5 decis adagolással. Elég sokizotóniás italt próbáltam már, és mindegyiknek volt valami „műanyagos” mellékíze, ezt a CEP esetében abszolút nem éreztem. Talán a legfontosabb egy ilyen termék esetében hogy a felhasználó számára ízletes legyen a termék… ez is megkönnyíti a folyamatos folyadékbevitelt. Esetünkben 6 féle ízből választhat a vásárló, tehát biztos vagyok benne, hogy mindenki megtalálja a számára jó ízt. A hatásáról annyit hogy, leginkább a hosszabb edzéseimen (3 óra felett) éreztem nagyon a hatását, hiszen eltolta a fáradtság és a terhelés okozta „gyengülés” határát. A gyors, pörgős résztávos edzéseken pedig a nagy mennyiségű szénhidrát hatására, emelte a vér glükóz tartalmát, ezért minden egyes résztávot 100%-al tudtam megcsinálni.

A másik termék az IsoActive volt, amit használtam. Ezt inkább csak versenyeken nyomattam, hiszen a CEP-hez képest kicsit hígabb állagú és kevesebb szénhidrátot tartalmaz. Viszont sokkal több az elektrolit és ásványi tartalma. Versenyeken a folyamatos (kb. 2 óra) nagyterhelés hatására, ürül a szervezet minden tartaléka, és esetemben nehezen tudom meginni a nagyon tömény italt. Ezért bomba jó cucc az Isoactive, hiszen gond nélkül tudtam inni és nem terhelte meg a gyomromat. 2 féle ízben kapható, nekem a citromos zöld tea kivonatos jött be a legjobban. Nagyon praktikus kiszerelésben kapható, hiszen előre ki van mérve egy adag, 500ml vízhez.

Tényleg nagyon figyeljetek oda a dehidratáció elkerülésére, mert kicsi odafigyeléssel nagyon sokat tudtok javítani a teljesítőképességeteken fizikai aktivitás közben. Természetesen ez nem csak az élsportolókra, hanem minden mozgást végzőre igaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://activlab.blog.hu/api/trackback/id/tr802320494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása