HTML

ActivLab

Ismert és kevésbé ismert sportolók, versenyzők beszámolói, vélemények a termékekről. Ajánlók amatőröknek és profiknak - profiktól.

Friss topikok

Berkes László ajánlója

2010.08.20. 09:59 | CT2010 | Szólj hozzá!

Címkék: berkes activlab berkes laci berkes activlab ifbb testépites

Kedves olvasók!

Berkes László vagyok, a Magyar Testépítő és Fitness Szövetség Testépítő Szövetségi Kapitánya.
Négy alkalommal nyertem meg a World Police&Fire Games-en a tengeren túlon a testépítés sportág versenyét. Három alkalommal az abszolút bajnok is én lettem. A civil versenyzésem során voltam Magyar Bajnok. Superbody Bajnok, Ausztria Kupa győztes, megnyertem a Hercules és Libertati Nemzetközi Kupát, BSN GP-t, Az Arnold Classicon nehézsúlyban voltam 6. és egyben a legjobb európai a kategóriámban. Szintén a Rendőrök Világjátékán erőemelésben felhúzásban 90kg.ban én tartom a világcsúcsot.
11 évig dolgoztam a rendőrség különleges alakulatánál, ahol a fizikai megfelelés a munka feltétele. Jelenleg kiképzőként dolgozom, ami nem áll messze az edzői munkától.
Az elmúlt kilenc éves versenyzői múltam alatt a legtöbb hazánkban forgalmazott táplálékkiegészítőt volt módom kipróbálni.
5 éve foglalkozom versenyzők felkészítésével, számos bajnokot sikerült már kinevelnem. Tapasztalataim, így nem csak magamra redukálom, hanem egy nagyobb tesztcsoporton keresztül objektíven vizsgálom.
Idén kerültem be az Actívlab csapatába, és kezdtem kipróbálni a termékeiket. A Berkes Team versenyzói szintén az Actívlabbal készülnek a tavaszi szezonra és a kiválló formával sikereik már körvonalazódnak.
Három hónap távlatából magamon is tapasztaltam, hogy termékeik semmivel sem rosszabbak mint az amerikai piacvezető cégek termékei, amiket előtte fogyasztottam.
Mindenkinek bátran ajánlom ezeket a termékeket, nem csak kiválló minőségük, hanem kedvező áruk miatt is,
Hamarosan termékenként is kifejtem a véleményem. Ha türelmetlenek vagytok, a Mozgás Hálózatán, az "edző válaszol" rovatban is intézhettek hozzám célirányos kérdéseket tápkiegekről, versenyekről, edzésről.

Berkes László
IFBB Szövetségi Kapitány
 

A bejegyzés trackback címe:

https://activlab.blog.hu/api/trackback/id/tr982234796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása