HTML

ActivLab

Ismert és kevésbé ismert sportolók, versenyzők beszámolói, vélemények a termékekről. Ajánlók amatőröknek és profiknak - profiktól.

Friss topikok

Baba az ActivLabról

2010.10.01. 18:00 | CT2010 | Szólj hozzá!

Címkék: team étrend activlab tápkiegek

Sziasztok, Karsai Csilla - Baba vagyok.

10 éve ismerkedtem meg a testépítés és az edzőtermek világával. Azóta hobbiból hivatásommá vált az edzés. 5 éve kezdtem el személyi edzéseket tartani. Az IFBB nemzetközi szakiskoláját végeztem el 3 éve, azóta vagyok Testépítő és Fitness Szakedző. 6 éve versenyzek Fitness Modell kategóriában, emellett 8 éves korom óta táncolok, 7 éve versenyszerűen a világ egyik legjobb táncosa, Ananász mellett.

A 10 év során rengeteg táplálék-kiegészítő cég termékeit próbáltam már ki.
1 éve találkoztam az Activlab termékeivel és azóta megrendíthetetlenül ezeket fogyasztom. Amiket eddig kipróbáltam 100%-osan meg voltam velük elégedve.
Diéta során elengedhetetlen segítséget nyújtanak a zsírégető kapszulák. 1-2 kivétellel kipróbáltam már az összes alakformálás címszó alatt felsorolt terméket (L-Carnitine Green tea, L-Carnitine 600 & 1000, Thermo L-Carnitine, L-Carnitine HCA Plus, CLA Green tea, Body Fire), persze nem egyszerre. Ezek közül számomra a Body Fire és az L-Carnitine HCA Plus volt a leghatásosabb.

Edzés közben amit kipróbáltam és másnak is csak javasolni tudok, az a Hot Sport Drink és az Isoactive. Mind kettő izotóniás ital, ami hatékonyan pótolja a kiürült szerves elektrolitokat, vitaminokat és szénhidrátokat.
Az izomzat karbantartásához és növeléséhez is sok Activlab terméket használok:
reggelihez és edzés után Whey Protein Isolate 90 Plus turmixot iszom,

  • tízóraira a Musli Gainer-t ajánlom,
  • lefekvés előtt, éjszakára Night Protein Mix-et szoktam fogyasztani, ami kifejezetten azért jó, mert 5 féle, különböző felszívódási idejű fehérjét tartalmaz,
  • edzés előtt és után BCAA 1000 XXL használok,
  • az AMINO BLEND 3 narancs ízű rágótablettából pedig napi 10 szedek.

Ha nem is hiszitek, mi Fitness Modellek is odafigyelünk az alakunkra, az izomzatunkra. Keményen edzünk, hogy elérjük a megfelelő eredményt. Sajnos a mai húsoknak, zöldségeknek és sorolhatnám, már nem olyan a tápanyag tartalma, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt. Ahhoz, hogy megfelelően fejlődjenek az izmaink és a zsír is lepucolódjon rólunk nem elég csak a boltban megvenni a csirkemellet, a rizst, a paradicsomot, stb…. étrend/táplálék-kiegészítőket kell fogyasztanunk.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://activlab.blog.hu/api/trackback/id/tr342337756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása