HTML

ActivLab

Ismert és kevésbé ismert sportolók, versenyzők beszámolói, vélemények a termékekről. Ajánlók amatőröknek és profiknak - profiktól.

Friss topikok

WFF VB - Jenei István élménybeszámolója

2010.10.29. 00:56 | CT2010 | Szólj hozzá!

Címkék: vb jenei wff

Sziasztok! Számomra sikeresen zajlott le a WFF VB, bár egy kis keserű "szájíz" azért maradt, hiszen még a külföldi csapatok versenyzői is nekem gratuláltak, lévén hogy szerintük én nyertem. Én azt hiszem azért a hazai pálya előnyeit be kell nyelnem, hiszen a győztes az osztrák Mario Hemmer, aki szárazságban nem is de tömegben mindenképp kimagaslott a mezőnyből. A verseny Graz mellett volt. Gyönyörű hely, hihetetlen friss levegővel. Mindenhol tiszta rendezett utcák, házak. A felkészülésem tökéletesen sikerült amiben a professzionális ACTIVLAB termékek hatalmas segítséget nyújtottak. Idén a fő versenyem az NAC Universe lesz Hamburgban nov.27-én. Ide még úgy érzem egy kicsit élesednem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://activlab.blog.hu/api/trackback/id/tr222406770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása